Bu blogda ilk yazımı yazmak böyle sıkıldığım,daraldığım bit güne kısmetmiş sevgili blog...Hava kapalı ben daha kapalı böye bunaltıcı bir gün işte...Neden bu kadar bunaldın dersen nerden başlayacağımı bilemem canım blog...Anlatıcam tabi hepsini bir bir anlatıcam sırayla.Ama önce biraz kafamı toparlayayım olur mu... Yakında tekrar görüşürüz.Hoşçakal